qodsna.ir qodsna.ir
تحلیلگر ارشد بین المللی در تحلیل نشست G 20:

قدرتهای غربی خالقان اصلی تروریسم/ مشتی روانی بر غرب حکومت می‌کنند؟

هیچ کس اعضای جی ۲۰ را انتخاب نکرده است. اعضای گروه ۷ را نیز کسی انتخاب نکرده است. اینها خودشان خودشان را رئیس می نامند. هیچ کس نیست مشروعیت آنها را زیر سوال ببرد.


به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) پیتر کوئنیگ، تحلیل گر ارشد اقتصاد جهانی و کارمند سابق بانک جهانی در تحلیلی در وبسایت  informationclearinghouse نوشت:

 

"به جهنم خوش آمدید." این شعاری بود که معترضان نشست جی20 با سردادن آن به استقبال رهبران خودخوانده جهان در هامبورگ آلمان رفتند که تحت الطاف مادام مرکل و برای بررسی بحران های جهان ما و شیوه حل آن برگزار می شود.


اصلا لازم نیست نگران وضعیت آشفته زمین باشید که عمدتا توسط همین کسانی پدید آمده که نماینده غرب هستند و اکنون وانمود می کنند می خواهند آنها را درمان کنند.


هیچ کس اعضای جی ۲۰ را انتخاب نکرده است. اعضای گروه ۷ را نیز کسی انتخاب نکرده است. اینها خودشان خودشان را رئیس می نامند. هیچ کس نیست مشروعیت آنها را زیر سوال ببرد. مردم فقط علیه مواضع آنها اعتراض می کنند. اینکه جی۲۰ سازمان ملل را کنار زده است کسی نگرانش نیست. شاید به خاطر این است که سازمان ملل خودش عروسکی در دست عروسک گردان های ناپیدا شده است که خود توسط آمریکا اداره می شوند. یک دادگاه بین المللی در طول یک قرن گذشته نبوده که از اینها حساب پس بکشد. جی ۷ که در دل جی ۲۰ جا گرفته موتور خشونت آمیز جنگ نابودی و کشتار بیرحمانه مردم و آشوب دایمی است.


گروه هفت کشور کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، انگلیس و آمریکا (البته ژاپن پیرو برنامه غرب است) خالقان اصلی تروریسم بوده اند. آنها گروه های مشهور تروریستی داعش، القاعده، النصره و سایر گروه های تروریستی که با استراتژی جنگی آنها همخوانی دارند تامین مالی، آموزشی و تسلیحاتی می کنند.


با این همه مشخص شده است که موضوع اصلی دستورکار نشست هامبورگ مبارزه با تروریسم جهانی است. ببینید تا چه حد مزورانه است. خودشان خلق می کنند، خودشان تامین مالی می کنند و خودشان هم با آن می جنگند. آنها به مردم دروغ می گویند. معلوم نیست تا کی می خواهند این دروغ ها را بگویند.


این وضعیت آدم را یاد حرفهای هلموت اشمیت، صدراعظم سابق آلمان می اندازد که اندکی قبل از مرگش در مصاحبه ای درباره تروریسم به روزنامه زیت آلمان در ۳۰ اوت ۲۰۰۷ گفت همه تروریست ها از هر صنفی باز هم در حمله به بشریت حد نگاه می دارند اما این تروریسم دولتی است که دست آنها را از پشت بسته است. وقتی مصاحبه گر از وی پرسید آیا جدی می گوید یا خیر و مقصود وی کیست وی جواب داد: جدی گفتم. بگذریم.


اکنون زمان بیدارشدن است تا حیاتمان را در دست خودمان بگیریم و از زیر یوغ سیستم دروغین حاکمیت دلار در بیاییم.


جی ۲۰ دوسوم جمعیت کره زمینْ ۹۰ درصد تولید جهانی و ۸۰ درصد تجارت جهانی را در دست دارد. دستورکار آنها در نشست هامبورگ تقریبا مخفی است و فقط مسایلی را فاش می کنند که عوام خوشش بیاید از جمله مبارزه با تروریسم.


ناتو، اقتصاد و تروریسم دستانشان در دست هم است. وقتی تروریسم نباشد جنگی هم نیست و وقتی جنگی نباشد تسلیحاتی تولید نمی شود و اگر این مجتمع های نظامی امنیتی نباشد اقتصاد غرب به بن بست می رسد.


جی ۲۰ تا وقتی این بازی را در دست دارد که اجازه بازی به آن بدهند. اکثر کشورهای عضو می دانند این بازی ممکن است آخرین بازی آنها باشد. آنها می دانند آینده در دست شرق است نه غرب و فقط اندکی باید صبر کرد تا وقتی که غرب با حرص، تجاوز و دروغ کاملا خودکشی کند.