سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

درخواست منع از اجرای کمدین حامی اسرائیل

سازمان های ضدصهیونیستی از وزارت فرهنگ تونس خواستند تا از اجرای هنرمند کمدین یهودی «میشل بوجناح» که از طرفداران صهیونیسم و اشغالگران اسرائیلی است، در جشنواره مشهور قرطاج جلوگیری کند.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از فلسطین الان، این درخواست ها به طور گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر شد و موجب برانگیخته شدن انتقادات شدیدی علیه این کمدین شد.
 

اتحاد کار تونس که به نوبل صلح در سال 2015 دست یافته در بیانیه ای مطبوعاتی وزارت فرهنگ را به ملغی کردن اجرای این کمدین در تئاتر قرطاج و دیگر تئاترهای تونس دعوت کرد.  اتحادیه کار تونس تاکید کرده که بونجاح دارای گرایشات صهیونیستی بوده و طرفدار رژیمی نژاد پرست است.

 

اتحادیه کار دارای جایگاهی فرهنگی و سیاسی گسترده ای در تونس است. این اتحادیه دارای نقش صنفی مهمی  است و بیانیه های آن قادر به تعیین سیاست های کلی برای دولت از طریق فشار به آنها است.

انتهای پیام/




مطالب مرتبط

سفارت ایران در ایرلند: رژیم اسرائیل باید مجازات شود

سفارت ایران در ایرلند: رژیم اسرائیل باید مجازات شود

سفارت ایران در ایرلند در پیامی ضمن حمایت از واکنش ایران به رژیم صهیونیستی اعلام کرد: رژیم جنگ طلب اسراییل برای نقض قوانین بین المللی، تجاوز به سفارت ایران و نسل کشی در غزه و جلوگیری از گسترش جنگ باید مجازات شود.

|

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی: 

سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی، محکم و درس‌آموز بود
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی:

سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی، محکم و درس‌آموز بود

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایجاد امنیت پایدار، منوط به پشیمان کردن هر متعرض به کشور است، گفت: جمهوری اسلامی ایران که نشان داده غیرتمندانه نسبت به حفظ خاک و امنیت کشور برخورد می‌کند، با اقتدار به وظیفه ملی خود عمل کرد.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.