جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد:

اسرائیل به دنبال جنگ جدیدی علیه سوریه، حزب‌الله یا حماس نیست

«آویگدور لیبرمن» مدعی شد بسیاری وقوع جنگ در شمال یا نوار غزه را پیش‌بینی می‌کنند اما ما قصد عملیات نظامی در نوار غزه یا در مرزهای شمالی با سوریه یا حزب‌الله را نداریم.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: بسیاری وقوع جنگ در شمال یا نوار غزه را پیش‌بینی می‌کنند اما ما قصد عملیات نظامی در نوار غزه یا در مرزهای شمالی با سوریه یا حزب‌الله را نداریم. با این حال هرگز از هیچ تجاوزی به سادگی نخواهیم گذشت. هر گونه نقضی با پاسخ نظامی اسرائیل مواجه خواهد شد.

 

وی با تکرار ادعاهای خود گفت: من به رهبران سوریه و به کسانی که می‌خواهند خاک سوریه را به پایگاهی برای حزب‌الله و ایران علیه اسرائیل تبدیل کنند، هشدار می‌دهم باید بار دیگر به این مسئله فکر کنند. ما هرگز اجازه نمی‌دهیم سوریه به پایگاه دیگری برای گشودن جبهه علیه اسرائیل تبدیل شود.

 

انتهای پیام/ م.ش




مطالب مرتبط

افزایش مخالفت و کاهش اعتماد به نتانیاهو در سرزمین های اشغالی

افزایش مخالفت و کاهش اعتماد به نتانیاهو در سرزمین های اشغالی

تازه‌ترین نظرسنجی که دوشنبه(23 بهمن ماه) شب منتشر شد، نشان می‌دهد که در صورت برگزاری انتخابات کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی این رژیم شکست خورده و جای خود را به بنی گانتس وزیر جنگ اسبق و از رهبران اپوزیسیون خواهد داد.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.