پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
همزمان با برپایی روز جهانی قدس:

امضای طومار در حمایت از مردم فلسطین در مسجد مقدس جمکران

زائران مسجد جمکران ندای لبیک یا مهدی و مرگ بر اسرائیل سردادند و با امضای طوماری از صحن جامع امام مهدی (عج) از آحاد ملت ایران دعوت کردند تا همصدا با امت ظلم ستیز جهان اسلام فریاد برائتشان را از اشغالگران صهیونیستی اعلام دارند.

 

«ابراهیم صدوقی» معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در گفتگو با خبرگزاری قدس (قدسنا) در خصوص برنامه های مسجد جمکران به مناسبت بزرگداشت و برگزاری روز جهانی قدس گفت: باتوجه به اینکه مسئله فلسطین در صدر اولویت های جهان اسلام قرار دارد و از طرف دیگر مسجد مقدس جمکران به فرمایش مقام معظم رهبری به عنوان پایگاه عظیم تشیع بوده و محل نشر معارف مهدوی است. یکی از رویکردهای حوزه مهدویت بحث استکبار ستیزی است. به همین دلیل در حوزه فرهنگی یک فعالیت مشترکی را معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران با همکاری «جمعیت دفاع از ملت فلسطین» و «موسسه وارثین» در غالب طوماری آماده کرده که از شب گذشته مورد استقبال خیل عظیم مردم روزه دار قرار گرفت.

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در ادامه افزود: مراسم دیگری تحت عنوان مرگ بر اسرائیل در صحن جامع امام مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران طنین انداز شد. مردم ندای لبیک یا مهدی و مرگ بر اسرائیل سردادند و با امضای طوماری از صحن جامع امام مهدی (عج) از آحاد ملت ایران دعوت کردند تا همگام و همصدا با امت ظلم ستیز عدالت خواه جهان اسلام فریاد برائتشان را از اشغالگران صهیونیستی اعلام دارند.

 

 

وی ادامه داد: پیرو منویات مقام معظم رهبری در رابطه با دفاع از ملت مظلوم فلسطین و نشان دادن چهره واقعی رژیم اشغالگر قدس مردم حاضر در مسجد مقدس جمکران با مشارکت در جمع کردن امضا در این طومار مشارکت، همدلی و همدردی خودشان را با ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

 

صدوقی در ادامه بیان داشت: همچنین موسسه وارثین نمایشگاهی را تحت عنوان «قدس و استکبار ستیزی» برگزار کرد که تمامی جنایات رژیم صهیونیستی را در قالب این نمایشگاه در معرض دید مردم روزه دار قرار دادند.

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در ادامه تاکید کرد: انشاالله وعده الهی نزدیک است و خانه سست تر از عنکبوت رژیم صهیونیستی از هم فرو خواهد پاشید و فلسطین عزیز به پاره تن جهان اسلام باز خواهد گشت. همانگونه مقام معظم رهبری به عنوان نایب بر حق حضرت ولی عصر (عج) فرمودند تا 25 سال آینده چیزی به عنوان رژیم منحوس اسرائیل باقی نخواهد ماند.

 

 

انتهای پیام/ م.ش   




مطالب مرتبط

گروه های مختلف فلسطینی:

روز جهانی قدس بیانگر زنده بودن مساله فلسطین در وجدان ملت ها است
گروه های مختلف فلسطینی:

روز جهانی قدس بیانگر زنده بودن مساله فلسطین در وجدان ملت ها است

گروه های مختلف فلسطینی ضمن اشاره به ظرفیت های روز جهانی قدس برای حمایت از فلسطین و قدس اشغالی تاکید کردند این روز حاکی از آن است که مساله فلسطین همچنان در وجدان ملت ها زنده است.

|

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین تاکید کرد:

لزوم استفاده از روز جهانی قدس برای آزادی فلسطین و بازگشت ساکنان آن
جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین تاکید کرد:

لزوم استفاده از روز جهانی قدس برای آزادی فلسطین و بازگشت ساکنان آن

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد روز جهانی قدس فرصتی بسیار مهم برای حمایت همه جانبه از مساله فلسطین، آزادی این کشور و بازگشت ساکنان اصلی آن است.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.