qodsna.ir qodsna.ir

شب شعر رمضانی آوارگان فلسطینی در لبنان

جبهه آزادی بخش فلسطین شب شعر رمضانی با موضوع روز جهانی قدس را در منطقه صور واقع در جنوب لبنان برگزار کرد.


به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، جبهه آزادی بخش فلسطین شب شعر رمضانی  را در اردوگاه آوارگان فلسطینی «برج شمالی» در منطقه صور واقع در جنوب لبنان برگزار کرد.

در این مراسم، «عباس الجمعه» عضو دفتر سیاسی جبهه آزادی بخش فلسطین و «ابوفراس ایوب» عضو کمیته مرکزی حزب ملت فلسطین و «ابو باسل شهاب» مسئول روابط عمومی جنبش فتح در منطقه صور و اعضای شورای شهر البرج شمالی شرکت کردند.

عباس جمعه عضو دفتر سیاسی حماس گفت: میلیاردهای دلاری که عربستان به ترامپ اهدا کرده به مردم فلسطین داده می شود، یقینا معجزه می کردند ولی متاسفانه برای هیمنه و سیطره آمریکا بر ملت و امت ما هزینه شده است.

وی افزود: سناریوی ترامپ جدید نیست و قبلا نیز سناریوی کسینجر و طرح آشوب و درگیری علیه فلسطین مطرح بود، اما مقاومت ملت عربی این سناریوها را ناکام گذاشت و ملت ها همچنان قادر به مقاومت هستند.

عباس الجمعه همچنین از مقاومت اسرای آزادی و کرامت از جمله مروان البرغوثی و دیگر اسرای فلسطین تمجیدو بر ضرورت چنددستگی بین گروه های فلسطینی تاکید کرد.

جبهه آزادی بخش فلسطین در پایان این مراسم فرهنگی از شرکت کنندگان در شب شعر رمضانی تشکر و بر اهمیت ادامه این مناسبات تاکید کرد. همچنین در این مراسم بر لزوم برگزاری با شکوه روز جهانی قدس در لبنان تاکید شد.

انتهای پیام/