پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

برگزاری شب شعر فلسطین در ترکیه

مراسم فرهنگی شب شعر فلسطین با حضور سفیر فلسطین در آنکارا و تعدادی از شاعران و فرهنگیان فلسطینی و ترکیه‎ای در شهر استانبول برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، شب شعر فلسطینی شب گذشته با همکاری جنبش فتح و سفیر فلسطین در ترکیه در منطقه «اسکی شهر» استانبول برگزار شد.

در  این مراسم فرهنگی علاوه بر شعرا و فرهنگیان هیاتی از سفارت فلسطین و تعدادی از اعضای جنبش فتح و برخی از شخصیت های ترکیه و گروهی از دانشجویان فلسطینی شرکت کردند.


در شب شعر فلسطین در استانبول اشعاری با مضمون حمایت از مقاومت و اشغالگری و حب وطن سروده شد.


در پایان مراسم نیز سفیر فلسطینی درباره اوضاع سیاسی کنونی و تلاش رهبران فلسطینی در تحقق حقوق ملت فلسطین و برپایی دولت مستقل به پایتختی قدس شریف سخنرانی و از همه حاضران در مراسم تقدیر و تشکر به عمل آورده است.


انتهای پیام/




مطالب مرتبط

بازتولید میراث فرهنگی فلسطین به شیوه ای نوین از سوی جوان اهل غزه+ تصویر

بازتولید میراث فرهنگی فلسطین به شیوه ای نوین از سوی جوان اهل غزه+ تصویر

  به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، «عادل الطویل» هنرمند فلسطینی از اهالی اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه در ابتکاری نوین، میراث فرهنگی و تاریخی را فلسطین را با استفاده از هنر گرافیک روی صفحات مختلف چوبی و ورقی باز تولید می کند.    

|

دیدار رایزن فرهنگی کشورمان با وزیر فرهنگ لبنان

دیدار رایزن فرهنگی کشورمان با وزیر فرهنگ لبنان

«اصغر فارسی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فرهنگ و ارتباطات در سفر خود به این کشور به‌همراه دکتر عباس خامه‌یار رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان با دکتر عباس مرتضی وزیر فرهنگ دیدار و با وی پیرامون مسائل فرهنگی، علمی، ادبی و توافقنامه‌های دو جانبه به بحث و گفتگو پرداخت.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.