شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
عضو دفتر سیاسی جبهه خلق برای آزادی فلسطین:

عملیات شهادت طلبانه قدس پاسخ توطئه کنندگان علیه فلسطین بود/ ملت فلسطین یک قرن مبارزه کرده و هیچ قدرتی نتوانسته مقاومت آنها را متوقف کند/ مقاومت مسلحانه حق واجب و مشروع هر فلسطینی

«ماهر الطاهر»: عملیات قدس پیامی به توطئه کنندگان علیه مسئله فلسطین و همه کسانی بود که فکر می‎کردند شرایط برای حذف مسئله فلسطین مناسب است.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) «ماهر الطاهر» در گفتگو با المیادین تاکید کرد: پذیرفتن مسئولیت عملیات استشهادی قدس از سوی داعش برای منحرف کردن افکار عمومی و تخریب چهره مقاومت فلسطین بود.
 

وی تاکید کرد: ملت فلسطین با عملیات شهادت طلبانه قدس، پاسخی محکم به توطئه کنندگان علیه مسئله فلسطین و همه کسانی که در توهم حذف این مسئله بودند، داد.
 

الطاهر افزود: عملیات شهادت طلبانه قدس با هماهنگی مشترک حماس و جبهه خلق برای آزادی فلسطین انجام شد و ما  این پیام را به گروههای فلسطینی دادیم که باید با وحدت رویه عمل کنند.
 

عضو دفتر سیاسی جبهه خلق برای آزادی فلسطین تاکید کرد: ملت فلسطین قریب به یک قرن جنگیده و مبارزه کرده اما هیچ قدرتی نتوانسته مقاومت آنها را متوقف کند. مقاومت مسلحانه حق مشروع و واجب هر فلسطینی است و راه اصلی به سوی بازپس گرفتن حقوق ملت فلسطین است.

 

وی تاکید کرد: اعلام پذیرش مسئولیت این عملیات از سوی داعش در واقع یک اقدام فریبکارانه از سوی اسرائیل برای تخریب وجهه مقاومت ملت فلسطین بود.
 

به گزارش قدسنا، روز جمعه سه جوان فلسطینی از اعضای حماس و جبهه خلق برای آزادی فلسطین پس از اجرای عملیات شهادت طلبانه خود در منطقه باب العمود قدس به شهادت رسیدند. در این عملیات یک نظامی زن صهیونیست کشته شد و دو نظامی دیگر زخمی شدند.

 

انتهای پیام/م.ت/22

 




مطالب مرتبط

افزایش شدید عملیات شهادت طلبانه در کرانه باختری:

تیراندازی جداگانه به دو اتوبوس در منطقه بنیامین و شهرک دولیو در رام‌الله// 4 نظامی صهیونیست زخمی شدند
افزایش شدید عملیات شهادت طلبانه در کرانه باختری:

تیراندازی جداگانه به دو اتوبوس در منطقه بنیامین و شهرک دولیو در رام‌الله// 4 نظامی صهیونیست زخمی شدند

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، عملیات شهادت طلبانه فلسطینی ها در کرانه باختری شدید ا افزایش یافته است و رسانه های رژیم صهیونیستی از اتخاذ تدابیر شدید و بی‌سابقه امنیتی در کرانه باختری خبر می دهند.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.