qodsna.ir qodsna.ir

عزم نیروهای فلسطینی برای آزادی دیرالزور

نیروهای فدائیان قدس مسئولیت اصلی را در شرق استان حمص برعهده دارند و پس از درگیری های سنگین توانستند به منطقه راهبردی « آراک» نزدیک شوند.

 

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، آخرین خبرها از شرق استان حمص سوریه حاکیست، پیشروی نیروهای مقاومت فلسطینی با سرعت به سوی منطقه راهبردی « آراک و السخنه» ادامه دارد.
 

یک منبع میدانی در حومه شهر تدمر در گفتگو با خبرنگار قدسنا اعلام کرد: نیروهای فدائیان قدس مسئولیت اصلی را در شرق استان حمص برعهده دارند و پس از درگیری های سنگین توانستند به منطقه راهبردی « آراک» نزدیک شوند.
 

وی افزود: نیروهای مقاومت فلسطینی از محور شمالی و غربی، حملات گسترده ای را علیه مواضع عناصر تروریستی داعش انجام دادند و موفق شدند خود را به 4 کیلومتری منطقه  « آراک » برسانند.
 

این منبع میدانی با بیان این که تروریست های داعش به شدت در شرق استان حمص مقاومت می کنند، گفت: با این وجود نیروهای فدائیان قس در 48 ساعت گذشته در محور شرقی شهر تدمر موفق شدند ارتفاعات شمالی را در حومه منطقه « آراک» پاکسازی کنند. این ارتفاعات در محور « عرضی کبیر» از منطقه تلیله تا  نزدیکی منطقه « آراک» امتداد دارد.
 

به گزارش قدسنا، مناطق آزاد شده به صدها بمب آلوده هستند و عملیات برای پاکسازی کامل این منطقه از تله های انفجاری ادامه دارد.

 

 



تصویر در اندازه اصلی



تصویر در اندازه اصلی

انتهای پیام/22/