جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
در حین تلاش برای تقویت توان تسلیحاتی مقاومت فلسطین رخ داد؛

شهادت فرمانده ارشد گردانهای عزالدین قسام/ فرمانده‌ای که صهیونیست‌ها را ناکام گذاشت

منابع فلسطینی شب گذشته از شهادت ابراهیم ابراهیم ابوالنجا از فرمانده‌های ارشد گردان‌های عزالدین قسام در حین ماموریت در جنوب غزه خبر دادند.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از فلسطین الیوم، «ابراهیم ابوالنجا» شب گذشته در حین ماموریت در جنوب نوارغزه در اثر انفجار بمب به شهادت رسید.

این فرمانده 51 ساله گردانهای عزالدین قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در حین انجام ماموریت در  راستای تقویت توان تسلیحاتی مقاومت فلسطین به شهادت رسید.

وی یکی از مهمترین فرمانده‎های قسام در رفح بود که حیات خود را وقف میادین جهاد و مقاومت کرده بود و نقش مهم و بزرگی در نبردها با ارتش رژیم صهیونیستی داشت.
 

در سالهای گذشته عملیات‌های ترور بسیاری از سوی صهیونیست‌ها برای به شهادت رساندن ابراهیم ابوالنجا انجام شده بود که همه آنها ناکام مانده بود.
 

در نهایت سرنوشت فرمانده شهید ابوالنجا این بود که در عرصه تقویت توان مقاومت به یاران شهید خود بپیوندد.

رسانه‎‌های عبری در واکنش به شهادت فرمانده شهید ابوالنجا اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان جنگ 51 روزه سه بار قصد ترور وی را داشت که هر بار در این اقدام ناکام مانده بود.
 

انتهای پیام/م.ت/22




مطالب مرتبط

بیانیه حماس در مورد ترور ۳ مبارز فلسطینی روی تخت بیمارستان

بیانیه حماس در مورد ترور ۳ مبارز فلسطینی روی تخت بیمارستان

گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در جنین با صدور بیانیه‌ای از شهادت سه تن از مبارزان خود در عملیات تروریستی بزدلانه نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی در بیمارستان ابن سینا در اردوگاه جنین خبر داد.

|

سخنگوی گردان‌های القسام :

طی یک هفته گذشته ۲۲ نظامی صهیونیست کشته شدند//  42 خودروی زرهی اشغالگران اسرائیلی منهدم شد
سخنگوی گردان‌های القسام :

طی یک هفته گذشته ۲۲ نظامی صهیونیست کشته شدند// 42 خودروی زرهی اشغالگران اسرائیلی منهدم شد

ابوعبیده سخنگوی گردان های قسام اعلام کرد مجاهدان این گردان‌ها طی هفته گذشته موفق به انهدام کلی و جزئی 42 خودروی زرهی اشغالگران اسرائیلی شده و 22 نظامی اسرائیلی را هم از فاصله صفر به قتل رساندند و ده‌ها نظامی دیگر را در 52 عملیات مختلف کشته یا مجروح کردند.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.