جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

نگرانی رژیم صهیونیستی از عملیات جدید مقاومت فلسطین در کرانه باختری

خبرنگار امور نظامی رادیو رژیم صهیونیستی: جنبش حماس برای انجام یک عملیات بزرگ علیه ارتش اسرائیل در کرانه باختری برای انتقام گرفتن از ترور مازن فقهاء آماده شده است.


به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از فلسطین الان، «گال برگر» خبرنگار مسائل نظامی رادیو رژیم صهیونیستی در این باره تاکید کرد: تلاش‌های حماس طی روزهای اخیر برای انتقام گرفتن از ترور مازن فقهاء وارد مراحل جدی تری شده است.
 

براین اساس، حماس تلاش ‎های فراوانی برای انجام عملیاتی بزرگ در کرانه باختری یا اراضی اشغالی 1948 دارد و این مسئله با هدایت فرماندهی حماس پیگیری می‌شود.
 

به ادعای این خبرنگار صهیونیست حماس عزم بالایی برای اجرای یک عملیات بزرگ شهادت طلبانه در کرانه باختری دارد اما نگران بازخوردهای این عملیات بر شرایط غزه نیز هست.
 

این در حالی است که تشکیلات خودگردان نیز طی روزهای اخیر تلاش‌های خود برای جلوگیری از هرگونه عملیات ضدصهیونیستها را افزایش داده است.
 

انتهای پیام/م.ت/22/




مطالب مرتبط

روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعتراف کرد:

روایت‌های اسرائیل درباره حوادث الرشید غزه کسی را متقاعد نمی‌کند
روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعتراف کرد:

روایت‌های اسرائیل درباره حوادث الرشید غزه کسی را متقاعد نمی‌کند

روزنامه صهیونیستی هاآرتص با اشاره به جنایت خیان الرشید غزه که به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر و زخمی شدن ۷۰۰ تن منجر شد، نوشت: حادثه مرگبار شمال باریکه غزه، چه عمدی باشد یا غیرعمدی در جای خود می تواند مسیر جنگ بین اسرائیل و حماس را تغییر دهد.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.