شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

تغییر ساعت مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) «محمد علی انصاری» پیرامون زمان برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خینی(ره) گفت: در سال‌های گذشته زمان اجرای مراسم ١٤ خرداد همیشه از ساعت ٩ صبح تا یازده بود اما امسال به دلیل شرایط روزه‌دار بودن مردم و هوای گرم تابستان که برای مردم طاقت فرسا است، مراسم از ساعت ١٨ عصر تا ٢٠ در حرم امام (ره) برگزار می شود.

 

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: ماه رمضان فرصت طلایی است که مردم ابتدا برداشت ها و نظرات حضرت امام (ره) را نسبت به این ماه و نزول قرآن و لقاالله درک کنند. برداشت امام (ره) از رمضان بسیار متفاوت از برداشت های محققان و عرفا است. ضیافت الله از نظر حضرت امام (ره) یعنی انسان در ترک شهوات نفسانی حتی در عالم خیال موفق باشد که این مرحله نازل هواها است.

 

انصاری همچنین درخصوص انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات، نشات گرفته از آگاهی و رشد بالای سیاسی آنان و بزرگ ترین دستاورد نهضت مقدس امام و بالاترین سند مردم سالاری است.

 

انتهای پیام/ م.ش




مطالب مرتبط

آیت الله سید احمد خاتمی: 

هنر امام (ره) پایه‌گذاری مردم‌سالاری دینی و باور داشتن ملت بود
آیت الله سید احمد خاتمی:

هنر امام (ره) پایه‌گذاری مردم‌سالاری دینی و باور داشتن ملت بود

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری: اگر مسئولان بخواهند ارمغان امام حفظ شود باید به حکومت دینی توجه داشته باشند این ارمغان حاصل عمر امام (ره) بود به طوری که دنیای غرب و استکبار از آن غافلگیر شد.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.