جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

پیام ابومازن به تظاهرات اسرائیلی ها در تل آویو

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جمع 35 هزار شهرک نشین صهیونیست که در تظاهرات احزاب چپگرای رژیم صهیونیستی در میدان رابین شهر تل آویو با عنوان "دو کشور با یک امید" شرکت کرده بودند، تاکید کرد که ما باید با شجاعت صلح را محقق سازیم.

به نوشته  روزنامه صهیونیستی یدیعوت أحرونوت، محمود عباس در پیام خود به تجمع صلح شهرک نشینان صهیونیست که به مناسبت پنجاهمین سال اشغال مناطق فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی برگزار شد، اعلام کرد که «ما با هم صلح شجاعت آمیزی را محقق خواهیم ساخت.»

وی افزود:«صدایی بلندتر از صدای صلح و عدالت در جهان نیست و قویترین صدا، صدای حقوق ملت ها برای تحقیق سرنوشت و آزادی خودشان است.»

عباس در این پیام خود تاکید کرده بود که «زمان آن فرا رسیده است که ما در کمال صلح و ثبات و امنیت زندگی کنیم. تنها راه پایان دادن به منازعه و مبارزه علیه تروریسم در سراسر جهان، تحقق راهکار تشکیل دو کشور در مرزهای ژوئن سال 1967 فلسطین (و تشکیل کشور فلسطین در کنار اسرائیل) است.

در ادامه این پیام آمده بود که «ما با پذیرش قطعنامه های سازمان ملل متحد، رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخته ایم و با راهکار تشکیل دو کشور موافقت کرده ایم. جامعه بین المللی هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخته است و زمان آن فرا رسیده است که اسرائیل هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخته و به اشغالگری پایان دهد.»

 


| شناسه مطلب: 300475







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.