پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
اعتراف به بی نتیجه بودن تلاش بی وقفه برای مقابله با BDS:

اسرائیل به دنبال تدوین طرح های جدید برای مقابله با جنبش جهانی تحریم

یک نویسنده صهیونیست با اشاره به تلاش های بی نتیجه وزارت امور راهبردی اسرائیل برای مقابله با جنبش جهانی تحریم اسرائیل ، نوشت: این جنبش ضربات سنگینی به اسرائیل وارد کرده است و کابینه نتانیاهو باید طرح ها جدیدی برای مقابله با این چالش تدوین کند.

 

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از پایگاه خبری الرساله نت، "ارئیل یولشتاین" تحلیلگر روزنامه صهیونیستی اسرائیل الیوم، با اشاره به تلاش های بی وقفه تل آویو برای مقابله با جنبش جهانی تحریم اسرائیل BDS، نوشت: اقدامات بی وقفه برخی سازمان های بین المللی علیه اسرائیل، نیازمند ارائه راهکارهایی جدید و همچنین تدوین طرح های جدید وقوی برای مقابله با این جنگ علیه اسرائیل است.

وی افزود: طرفدران جنبش تحریم اسرائیل همان هایی هستند که آرزوی نابودی اسرائیل را در سر دارند، به همین دلیل به صورت گسترده علیه اسرائیل فعالیت می کنند، واز تل آویو در محافل بین المللی به شدت انتقاد می کنند. آنها با اتخاذ اقداماتی تلاش می کنند که ضربه سختی به اقتصاد اسرائیل وارد کنند. وی تاکید کرد که فعالیت های گسترده جنبش جهانی تحریم اسرائیل BDS، تل آویو را ملزم می کند که برای مقابله با این جنبش طرح ها وراهکارهای جدیدی ارائه و تدوین کند.

این خبرنگار صهیونیست در ادامه به تلاش های برخی از سازمان های امریکایی برای مقابله با جنبش جهانی تحریم اسرائیل اشاره کرد و گفت: بانک مرکزی امریکا اخیرا حساب بانکی «انجمن بین‌المللی وکلای دموکراتیک» که علیه اسرائیل فعالیت می کند را مسدود کرده است.

وی توضیح داد که انجمن بین‌المللی وکلای دموکراتیک از به جنبش تحریم اسرائیل پیوسته بود وعلاوه بر تلاش برای تحریم اقتصادی و فرهنگی و آکادمیک اسرائیل، این رژیم را به ارتکاب جنایات جنگی متهم کرده وبرای محاکمه سران اسرائیلی تلاش می کند.

این نویسنده صهیونیست در ادامه با اشاره بود ضربات سنگین جنبش تحریم اسرائیل به اقتصاد این رژیم گفت: مبارزه برای مقابله با جنبش BDS طولانی خواهد بود، چرا که سازمان ها و ارگان های بین المللی زیادی در جهان وجود دارند که مخالف سیاست های اسرائیل هستند و از این جنبش حمایت می کنند.

تحلیلگر روزنامه صهیونیستی اسرائیل الیوم و نزدیک به نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، در پایان نوشت که بدون تلاش برای متوقف کردن حمایت های مالی از جنبش جهانی تحریم اسرائیل BDS، تلاش ها برای مقابله با این جنبش نتیجه ای نخواهد داشت. وی مدعی شد که منابع مالی جنبش تحریم اسرائیل از کشورهای عربی و برخی دولت های اروپایی تامین می شود.

انتهای پیام/

| شناسه مطلب: 300066







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.