پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

20 طرح شهرک سازی جدید در قدس اشغالی بر روی میز شهرداری اسرائیل

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از پایگاه خبری سما، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که  کمیته محلی برنامه ریزی و ساخت رژیم صهیونیستی، قرار است در نشست امروز (چهارشنبه) خود 20 پروژه برای ساخت هزاران واحد مسکونی جدید در شهر اشغالی قدس را بررسی و تصویب کند تا هرچه سریعتر عملیات ساخت واحدهای مذکور آغاز شود.

کمیته محلی برنامه ریزی و ساخت رژیم صهیونیستی اعلام كرده که از جمله بزرگترین این پروژه ها، پروژه ساخت واحدهای مسکونی جدید در بخش های جنوبی شهرك صهیونیست نشین «جیلو» واقع در جنوب غربی قدس است.
 
براساس مستندات منتشر شده، شهرداری رژیم صهیونیستی در نشست امروز خود، ساخت 770 واحد مسکونی در شهرک صهیونیستی جیلو را بررسی می کند. علاوه براین ساخت مجتمع های عمومی، تفریحی وگردشگری بر روی مساحتی بالغ بر 142.846 دونم نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

کمیته محلی برنامه ریزی و ساخت رژیم صهیونیستی اعلام كرده است كه پروژه های ساخت وساز جدید که قرار است امروز به تصویب برساند، ساخت مدارس ومراکز دینی، واحدهای مسکونی، و کنیسه در چند منطقه از شهر قدس اشغالی ازجمله شهرک های صهیونیستی راموت  در شمال شهر اشغالی قدس، منطقه جبل المبکر در جنوب شرقی قدس، شهرک صهیونیستی رمات شلومو در شمال قدس را نیز شامل می شود.

تمام/م.ر/28

 


| شناسه مطلب: 221313







فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.