پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

مفتی قدس خواستار حضور گسترده مسلمانان در مسجد الاقصی شد

مفتی قدس و فلسطین از تمامی شهروندان دعوت کرد به ویژه در پرتو تهدیدات اخیر یهودیان افراطی و سران رژیم صهیونیستی که خواستار ورود گسترده یهودیان به مسجد الاقصی و سیطره بر این مسجد به منظور زمینه سازی برای ساخت معبد کذایی شده اند، در محوطه های این مسجد مبارک حاضر شده و از آن دفاع کنند.
بگزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)شیخ محمد حسین دربیانیه ای مطبوعاتی هشدار داد که اقدامات و جنایت های شهرک نشینان صهیونیست با حمایت های سیاسی مراجع عالی رژیم صهیونیستی و تحت حراست شدید نظامیان این رژیم در دوره اخیر به شکل قابل ملاحظه ای شدت یافته که این مسجد الاقصی را با خطراتی جدی رو به رو می کند.
شیخ حسین ضمن اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی از شکاف داخلی فلسطین و سرگرمی بودن کشورهای عربی و اسلامی به مشکلات داخلی خود و سکوت جامعه بین الملل برای اجرای هر چه بیشتر طرح های جنایتکارانه خود در سرزمین های اشغالی بهره می برد، هشدار داد که این رژیم در نظر دارد بر مسجد الاقصی سیطره پیدا کرده و آن را میان یهودیان و مسلمانان تقسیم کند.
مفتی قدس ازتمامی شهروندان فلسطینی و نگهبانان مسجد الاقصی دعوت کرد از این مسجد مبارک دفاع کرده و ازهیچ تلاشی در این زمینه فروگذاری نکنند. وی همچنین از امت اسلامی و عربی خواست اقدام و تحرکی فوری را به منظور نجات مسجد الاقصی و دفاع از آن در مقابل طرح ها و جنایت های دشمن صهیونیستی انجام دهند.
از سوی دیگر، شیخ محمد حسین تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر تخریب مصلای زنان مسجد محمد فاتح در قدس اشغالی را به شدت محکوم و تشریح کرد که این تهدیدات بیانگر تداوم جنایت های دشمن صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست علیه سرزمین و مقدسات اسلامی فلسطین است. وی خواستار وحدت و یکپارچگی ملت فلسطین در مقابل اقدامات و طرح های جنایتکارانه دشمن صهیونیستی شد.


| شناسه مطلب: 187338







فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.