پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

فراخوان صهیونیستها برای یورش به مسجدالاقصی

صهیونیستهای تندروباردیگرخواستار یورش به مسجد الاقصی درروزسه شنبه (امروز)شدند.
بگزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)درمقابل تهدید صهیونیست های افراطی، محافل فلسطینی خواهان حضور گسترده فلسطینی ها در مسجد الاقصی و بی توجهی به تدابیر شدید امنیتی صهیونیست ها برای مقابله با این توطئه صهیونیستی شدند.
"خالد الحسینی" معاون رئیس کمیته مبارزان (المرابطین)روزدوشنبه درگفت وگو با شبکه خبری العالم با اشاره به این که صهیونیست های افراطی در صدد تکرار سناریویی هستند که در حرم ابراهیمی تجربه کردند،خواهان مقابله قاطعانه اهالی قدس با این تلاش ها از طریق حضور گسترده در مسجد الاقصی شد. از سوی دیگر علمای بیت المقدس، شخصیت ها و نهادهای مختلف فلسطینی درباره این قبیل فراخوان های خطرناک صهیونیست های افراطی که با هدف هتک حرمت مسجد الاقصی و سیطره صیهونیست ها بر این مکان مقدس صادر می شود، هشدار دادند.
"شیخ عکرمه صبری" رئیس کمیته عالی اسلامی در بیت المقدس نیز در گفت وگو با العالم ضمن محکوم کردن فراخوان های یهودیان افراطی برای یورش به مسجد الاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس، گفت: این تحرکات همواره تکرار می شود و رژیم صهیونیستی از بی توجهی جهان عرب و اسلام به قدس بهره برداری کرده و سیاست یهودی سازی و هتک حرمت مسجدالاقصی را اجرا می کند.
کارشناسان مسایل سیاسی معتقدند که اگر جهان عرب و اسلام موضع قاطعی در مقابل صهیونیست ها اتخاذ نکند، بعید نیست که یهودیان افراطی فراخوان یورش فراگیر به مسجدالاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس را اجرا کنند.


| شناسه مطلب: 187337







فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.