جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

شیخ صلاح: تعرض مداوم به مسجد الاقصی بخشی از طرح تقسیم این مسجد است

رئیس جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی 48 نسبت به تشدید جنایت های دشمن صهیونیستی علیه شهر قدس اشغالی به طور عام و مسجد مبارک الاقصی به طور خاص هشدار داد.
به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)شیخ رائد صلاح در اظهاراتی مطبوعاتی خاطر نشان کرد که دشمن صهیونیستی از تشدید جنایت های خود علیه مسجد الاقصی و تعرض مکرر شخصیت های سیاسی و دینی صهیونیستی به این مسجد مبارک و فراخوان های گسترده برای اجرای طرح تقسیم این مسجد و استفاده از آن در تبلیغات های انتخاباتی و تحقق هدفی مرحله ای مبنی بر تشدید تعرضات دشمن صهیونیستی به مسجد الاقصی و برپایی مراسم ها و عبادت های آیین یهود در داخل آن هدفی واحد را دنبال می کند که عبارت است از تقسیم این مسجد مبارک در آینده ای نزدیک. همانگونه که این تقسیم باطل بر مسجد ابراهیمی در الخلیل نیز اعمال شده است.
شیخ صلاح اشاره کرد که رژیم صهیونیستی تنها به تحقق این هدف خود بسنده نخواهد کرد، بلکه در نهایت در نظر دارد معبد کذایی خود را بر روی خرابه های مسجد مبارک الاقصی بنا کند و این مساله ای است که بیشتر طرف های صهیونیستی در اظهارات خود آن را مورد تاکید قرار داده اند. وی خاطر نشان کرد که فراخوان های صهیونیست ها برای تقسیم مسجد مبارک الاقصی و ساخت معبد کذایی بر روی خرابه های آن امر تازه ای نیست، بلکه از زمان اشغال قدس اشغالی و پس از جنگ سال 1967 صهیونیست ها ایده خود مبنی بر ساخت معبد کذایی بر روی خرابه های این مسجد مبارک را مطرح کرده و فرماندهان نظامی و سیاسی این رژیم و حتی رهبران دینی یهودی در سرزمین های اشغالی از آن زمان تا به امروز نیز همواره فراخوان هایی را در این زمینه صادر می کنند.
این رهبر فلسطینی خاطر نشان کرد که کسانی که وارد محوطه های مسجد الاقصی می شوند، یا قاضی هستند، یا اعضای کنست صهیونیستی، یا فرماندهان سازمان اطلاعات صهیونیستی و ارتش و پلیس این رژیم و ما به آن ها می گوییم که قدس همیشگی وجهه عربی و اسلامی خود را حفظ خواهد کرد و مسجد مبارک الاقصی نیز تا ابد متعلق به مسلمانان خواهد بود.


| شناسه مطلب: 186086







فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.