پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

پارلمان فلسطین کاربران اینترنت رابه رسوا سازی تعرضات "اسرائیل" به مقدسات فراخواند.

کمیسیون حراست از "قدس و مسجد الاقصی" مجلس قانونگذاری فلسطین کاربران پایگاه های ارتباط اجتماعی را به رسوا سازی تعرضات دشمن صهیونیستی به مقدسات اسلامی و مسیحی فرا خواند.
بگزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)سخنگوی این کمیسیون تصریح کرد: نیروهای ارتش صهیونیستی دست به فجیع ترین تجاوزات علیه قدس و مسجد الاقصی می زنند، این جنایات در چارچوب یهودی سازی روشمند بیت المقدس و مقدسات آن صورت می گیرد. "غسان شامی" افزود: رسانه های صهیونیستی همه روزه فیلم هایی را در مورد معبد کذایی و ویرانی مسجد مبارک الاقصی پخش می کنند.
وی یاد آور شد: باید فعالان و کاربران پایگاه های ارتباط اجتماعی با افزایش انتشار تصاویر و فیلم های مربوط به جنایات "اسرائیل" علیه قدس و مقدسات آن بر روی این تارنماها، دولت عبری را رسوا سازند. غسان شامی خاطرنشان ساخت: از رسانه های عربی و اسلامی خواسته می شود یک جبهه رسانه ای برای حراست از قدس و مسجد الاقصی و مقابله با رسانه های عبری و تبلیغات دروغین آنها در مورد معبد کذایی تشکیل دهند.
شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی یورش بردند
به گزارش خبرگزاری یونایتد پرس 50 نفر از شهرک نشینان صهیونیست با پشتیبانی نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه به بخش های مختلف مسجد الاقصی یورش بردند. تعرض به اماکن مقدس اسلامی و مسیحی در اراضی فلسطینی بویژه بیت المقدس ، از جمله اقدامات نژادپرستانه ای است که رژیم صهیونیستی همواره ضد فلسطینی های ساکن این مناطق مرتکب می شود. در هفته گذشته نیز صهیونیستها در اقدامی تحریک آمیز به مسجد الاقصی حمله بردند که با محکومیت جهانی مواجه شدند.


| شناسه مطلب: 186035







فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.