پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

ادبای فلسطینی اهانت به قران مجید در داخل مسجد الاقصی را محکوم کردند

اتحادیه نویسندگان و ادیبان فلسطینی حمله وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به طلاب علوم دینی در داخل مسجد الاقصی و اقدام افسر صهیونیستی به لگدمال کردن قرآن کریم و اهانت به آن را شدیدا محکوم کرد.
بگزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)این اتحادیه در بیانیه ای مطبوعاتی تاکید کرد که مواضع افراطی صهیونیست ها از زمان تاسیس رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین های اشغالی به عاملی ترغیب کننده برای نهادهای نظامی مختلف این رژیم برای تشدید جنایت های خود علیه شهروندان فلسطینی و املاک و دارایی ها و مقدسات و آثار و نشانه های ملی و دینی آن ها تبدیل شده است.
این اتحادیه تصریح کرد که موضع ضعیف و نامناسب کشورهای عربی و اسلامی در قبال اقدامات و جنایت های دشمن صهیونیستی علیه مسجد الاقصی، قبله اول مسلمانان و سومین حرم شریف در جهان و عدم اتخاذ مواضع قاطع و سازنده در دفاع از مقدسات اسلامی در مقابل جنایت ها و بی حرمتی های صهیونیست ها به عاملی برای تشویق هر چه بیشتر نظامیان رژیم صهیونیستی و نهادهای نظامی وابسته به آن برای تشدید جنایت های خود در سرزمین های اشغالی تبدیل شده است.
اتحادیه نویسندگان و ادیبان فلسطینی افزود: دورویی و نفاق جامعه جهانی به ویژه اتحادیه اروپا که کشورهای عضو آن طی روزهای گذشته گزارشی حقیقی در مورد جنایت های دشمن صهیونیستی در شهر قدس اشغالی منتشر کردند، یکی دیگر از عوامل تشویق صهیونیست ها به توسعه دامنه تجاوزات و جنایت های خود علیه فلسطینیان و مقدسات آنان به شمار می رود. این اتحادیه نویسندگان عرب را که همواره به مدح و ستایش شهر قدس اشغالی می پردازند، دعوت کرد تا پرده از مواضع نامناسب دولت های خود در قبال حوادث و رخدادهای این شهر برداشته و آن ها را رسوا کنند.
اتحادیه نویسندگان و ادیبان فلسطینی از تمامی نویسندگان، هنرمندان، اندیشمندان و شخصیت های آکادمیک و دانشگاهی فلسطینی دعوت کرد فرهنگ مقاومت را تقویت و توسعه بخشند و عزت و کرامت قدس را بازپس گرفته و آن را به جایگاه اصلی و شایسته خویش بازگردانند.
ورود صهیونیست های افراطی و گردشگران خارجی به مسجد الاقصی
دهها نفر از گردشگران خارجی تحت مراقبت شدید عناصر پلیس رژیم صهیونیستی وارد صحن های مسجد مبارک الاقصی شدند.صهیونیست های افراطی و گردشگران خارجی از نخستین ساعات صبح امروز پنجشنبه وارد مسجد الاقصی شدند.
یک افسر پلیس اسرائیل روز چهارشنبه گذشته به یکی از طلاب زن موجود در داخل مسجد مبارک الاقصی حمله کرده و حجاب وی را کشید که این مساله باعث بروز درگیری های شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم اشغالگر قدس شد.


| شناسه مطلب: 185910







فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.