شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

رضوان خواستار اتخاذ استراتژی جامع برای مقابله با یهودی سازی قدس شد

وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین در نوار غزه ضمن هشدار نسبت به عملیات های شتابزده رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی مسجد مبارک الاقصی و قدس شریف، خواستار اتخاذ استراتژی فلسطینی، عربی و اسلامی مناسب برای مقابله با این چالش ها شد.
بگزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)اسماعیل رضوان در گفتگوی ویژه با مرکز اطلاع رسانی فلسطین بااشاره به ورود مکرر صهیونیست ها به مسجد الاقصی و عملیات تخریب در اطراف این مسجد و نیز حفاری های رژیم صهیونیستی و تصمیم آن برای اجرای پروژه های صهیونیستی و احداث معابد و پل واقع در نزدیکی باب المغاربه و نیز تخریب منازل واقع در مجاورت صحن براق خاطر نشان کرد:این اقدامات برنامه ریزی شده سعی در یهودی سازی قدس و تخریب مسجد مبارک الاقصی را دارد و از همین رو، باید استراتژی فلسطینی، عربی و اسلامی مناسبی برای مقابله با این چالش اتخاذ شود.
رضوان تصریح کرد:وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین در نوار غزه با برنامه ها و طرح های خود در داخل و برگزاری کنفرانس ها و استقبال از هیات های خارجی و تماس های مکرر با علمای مسلمان سعی در حمایت از قدس و در جریان قراردادن آنهارا دارد. وی افزود:سفرهای مکرر هیات های خارجی به باریکه غزه نشانگرپایبندی به قدس و محوریت آن صورت می گیرد و در عین حال حمایت از باریکه غزه نیز به شمار می رود.


| شناسه مطلب: 185436







فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.