دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
خبرگزاری قدس گزارش می دهد؛

از جدیدترین تجمع‌های تاثیرگذار دانشجویی جهان در حمایت از فلسطین چه خبر؟

خبرگزاری قدس تحولات مرتبط با تحصن‌ها و تظاهرات دانشجویی علیه نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه را از منابع مختلف ارائه می‌کند.

نویسنده آمریکایی در گفت‌وگو با خبرگزاری قدس:

آمریکا سعی دارد اعتراضات فزاینده حمایت از فلسطین عمومی نشود / بایدن از روز اول بر نسل‌کشی در غزه مهر تأیید گذاشت

جان استپلینگ نویسنده آمریکایی به قدسنا گفت: دولتمردان آمریکا سعی دارند قرار گرفتن اعتراضات دانشگاهی در معرض دید عمومی را محدود کنند، زیرا از گسترش این اعتراضات در سراسر کشور واهمه دارند.

خبرگزاری قدس گزارش می دهد؛

از جدیدترین تجمع‌های تاثیرگذار دانشجویی جهان در حمایت از فلسطین چه خبر؟

خبرگزاری قدس تحولات مرتبط با تحصن‌ها و تظاهرات دانشجویی علیه نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه را از منابع مختلف ارائه می‌کند.

جزئیات کمین جمعه گذشته قسام برای نیروهای اشغالگر در محله الزیتون

یکی از فرماندهان گردان‌های قسام در گفتگو با الجزیره اعلام کرد مجاهدان این گردان‌ها روز جمعه گذشته یک بمب رعدیه را در محله الزیتون در شهر غزه در میان نیروهای اشغالگر اسرائیلی منفجر کرده و با آن‌ها درگیر شدند.

در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ارائه شد؛

بیش از 100 اثر مرتبط با فلسطین در نمایشگاه امسال

در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب بیش از یکصد اثر مربوط به موضوع فلسطین ارائه می شوند و این نمایشگاه تا 29 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

سازمان هاسبارا.. تبلیغات سیاه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها چگونه عمل می‌کند؟​

هاسبارا از  رسانه‌های اجتماعی برای تعامل با افکار عمومی بین المللی استفاده می‌کند و ماموریت اصلی آن توجیه جنایات اسرائیل علیه فلسطینی ها در چارچوب رویکردی سازمان یافته است که آن را در چارچوب وارونه نمایی حقایق و تخریب وجهه فلسطینیان و حامیان آنها پیگیری می کند.

گزارش هاآرتص از تبعات جنگ غزه و خودکشی نظامیان صهیونیست

روزنامه صهیونیستی هاآرتص با اشاره به افزایش روزافزون تبعات جنگ غزه فاش کرد شماری از نظامیان و افسران صهیونیست در جریان جنگ غزه خودکشی کرده اند و گرایش به خودکشی پس از عملیات طوفان الاقصی و شروع جنگ 7 اکتبر (15 مهر ماه) در میان جوانان نظامی اسرائیلی حال افزایش است.

پاسخ حماس به پیشنهاد بایدن در باره آتش بس

جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش پیشنهاد اخیر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر آتش بس در غزه در صورت آزادی اسرای اسرائیلی محبوس در باریکه غزه گفت: ما موضع رئیس‌جمهور آمریکا را محکوم می‌کنیم و آن را عقب‌نشینی از نتایج دور آخر مذاکرات می‌دانیم.

در مراسم رونمایی از کتاب «شاهد و شَرور» مطرح شد؛

هدف حملات اسرائیل کودکان فلسطینی هستند/ایده این کتاب از شروع نبرد طوفان الاقصی شکل گرفت

مهمان فلسطینی این برنامه ضمن تقدیر از مردم ایران و تمجید از این کتاب گفت: از آنجایی که این کتاب برای کودکان نوشته شده است، کودکان ایرانی باید بدانند هدف حملات اسرائیل کودکان فلسطینی هستند.

استقبال حماس از تصمیم مصر برای پیوستن به شکایت از رژیم صهیونیستی در لاهه

جنبش مقاومت اسلامی حماس از تصمیم کشور مصر برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در دیوان دادگستری بین‌المللی در لاهه به اتهام ارتکاب نسل‌کشی علیه ملت فلسطین در غزه استقبال کرد.

روزنامه "الغد" اردن تحلیل کرد:

شکست پروژه صهیونیسم و تغییر افکار عمومی جهان به نفع فلسطین

روزنامه "الغد" چاپ اردن در مقاله ای با عنوان "صهیونسیم و افکار عمومی"  به نقشه ها و تلاش های رژیم صهیونیستی برای تحت تاثیر گذاری بر افکار عمومی جهان اشاره کرد و نوشت: جنبش جهانی صهیونیسم به ویژه پس از جنگ جهانی دوم تلاش کرد تا از طریق نفوذ و سلطه بر رسانه ها، اندیشکده ها و مراکز پژوهشی در مراکز تصمیم گیرنده جهانی بویژه آمریکا، انگلیس و اروپا تسلط یابد.  

ادامه مهمترین خبرها ...
فیلم
اینفوگرافیک
کاریکاتور

سایت های دیگر

العربیة الشرطة الأمريكية تعتقل 2400 طالب / الحراك الجامعي يتواصل في الجامعات الامريكية
English 50 Spanish universities to break ties with Israeli institutions
Bahasa Indonesia Demo Anti Netanyahu kembali Digelar di Quds Pendudukan

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.